Fra mappe
til mobil

Alle organisationer er forskellige

BeredskabsApp tilpasses din organisations behov helt ned på brugerniveau

Du kan vælge at benytte de eksisterende action cards til førstehjælp eller hjertestop, ligesom du hurtigt kan uploade organisationens egne tegningsoversigter, forholdsordrer, dokumenter, forklaringer samt billeder.  Som administrator kan du definere, hvem der kan sende og modtage opgaver. Det kan være i forbindelse med fejlmeldinger i eller på bygninger, hvor eks. ejendomsfunktionæren kan få besked om defekt brandslukningsudstyr, utætte rør m.m.

Som administrator kan du med et enkelt klik se, hvordan app’en er sat op hos de enkelte brugergrupper. Det giver et præcist overblik over medarbejdernes rettighedsniveau i app’en.

Send opgaven
til den rette
medarbejder

Bevar overblikket, skab ro og minimer omfanget ved
kritiske hændelser

BeredskabsApp giver din organisation:

Beredskab
ved hånden
Koordineret
indsats 
Sikkert
arbejdsmiljø
Hurtig
handling
Styret
kommunikation
Stærk
funktionalitet